MUHAMAD HILMI BIN ABDUL LATIF

Muhamad Hilmi Bin Abdul Latif . 


Haaaa . Peaceee . Tudiaaa mat bangla mana tatau lhaa . Biaq p lha hg ni gelap ka , tak handsome ka apa kaaa, janji hati hg untuk aku tuh ikhlas , ikhlas terima aku seadanyaa . terima buruk baik akuuu . 
Bermulanya cerita kami berdua ni dekat beetalk -> wechat -> meseg -> call . Asalnya nak scandle lha konon alih-ii dalam diam dea ingat aku dah jadi awex dia , yg aku dok ingat aku scandle dia lagi . Dah tya-ii hbs dia minta couple so termeterailah ikatan antara dua burung merpati nih . hahahahah . *bongok punya ayat aku tulis  *

Sepanjang kenal dia nih tadak lha nak gaduh-ii teruk , setakat gaduh melawak ada lhaaa . tapi 1 jaaa yg aku minta dari hg , even kita gaduh teruk sekali pun jangan sekali pun ungkit masa silam aku auuu .

Sebenaqnya banyak memori antara aku dengan dia sepanjang kami kenai , tapi memori ni yg paling aku takleh lupaa , baru kenai dah kuar lepak jalan jauhhh . Ipoh ja ponn , jauh jugak kann ?

- muka masing-ii tah tengok ke mana pun tatau , yg aku duk senyum tengok balak handsome , dia tu duk tengok awex seksi pa sampai muka lagu tuuu -


- pose yg paling pelik penah aku buatt , rambut aku tu yg takleh tahann

- duduk bersantai dengan biyy -

Aku tak kisah apa orang nak kata pasai relay aku dengan diaa , hampa nak cerita jahat aku ? perangai aku dulu macam mana kat dia , hampa cerita lhaa . aku lagi awai ceritaaa . aku bukan bodoh nak diaam . jenis aku , aku tak suka dia dengar buruk baik aku dari orang lainn . so baik aku terus terang ja dekat diaaa . tu lagi elokk kannn . ? hampaa toksah dok nak jaga tepi kain orang sangat , hampa jaga kain hampa tu duluu, takut nanty terselak tak sempat nak tarik tutup balikk , menangis tak berlagu kod nanti , kami tak kacau hampaaa , hampa jangan kacau kami nahhh , jangan benda kecil pun nak di jadikan isuuu , itu bukan style akuuu , pemikiran budak tak matang ja pikiaq cam tuuu . sooo , pikiaq lhaa , masing-ii dah besaqq . hampa hidup hampa kami hidup kamii . masing-ii ada life sendiri takyah nak masok campoq hal orang . aku harap hampa faham lha nahhh . 



AKU SAYANG DIA NIH , SO TOLONG LHA JANGAN DUK KACAU RELAY AKU DENGAN DIA. 

No comments:

Post a Comment

.Assalammualaikum .