Ujian Yang Diberikan OlehNya Kepada Kita Semua.


Assalammualaikum . Pa habaq semua ? Sihat tak ? Kalau sapa yang tak sihat tu cepat-ii lah noh makan ubat ka p buat medical check up ka . La ni cuaca tak menentu dah aih . Sat panaih sat hujannn . Baru-ii ni jerebu melanda negara kita dekat berminggu-minggu . Ada negeri yang mencapat IPU tinggi yg orang kata memang tak elok lah kalau nak keluar pun.


Tapi , alhamdulillah lah , Allah nak uji kita ni . Allah turunkan juga hujan untuk membasahi bumi kita ni supaya pokok-ii kehijauan kembali . Bila dah hujan ni , cuaca tak lah panas sangat , sejuk . nyaman rasanyaaa .


Tapi sekarang , kecoh pula mengenai kehilangan pesawat MAS MH370 tu . Bila agaknya mereka akan di temui ? Mengapa ni semua buleh terjadi ? Negara kita ni ada musuh ke ? Kalau ye pun ade musuh jangan lah bertindak macam ni , kesian dekat adik beradik penumpang MH370 dan kru yang terlibat . Mintak-ii lah mereka akan dipertemukan dengan segera. Kami disini menanti kepulangan anda semua dan yang di Beijing menanti lambaian anda di lapangan terbang .


# pray for MAS MH370 . Amin .

Mintak-ii lah mereka segera dipertemukan , Semua menanti kepulangan anda .