NEW FAMILY ♥


Hye Hye ! Lama tak update kat diari ni kann ? Almaklum lhaa bz dengan study . Baru masuk study . Dengan kelas apa semua jadual bertukar baru . Tiap2 minggu bertukar baru tapi sekarang dah settel semuanya tadak perubahan apa dah cuma tempat tinggal kitaorang je lahh . 


Nampakkan dekat atas tu ? Haaa , Tuh la tempat aku study . :) Nampak ja macam best padahal .. wallahualam ! hanya kami-kami ja yang tau apa yang tak enaknya dekat sini ;) . UNIFIELD TECHNOLOGY COLLEGE , ALOR GAJAH . MELAKA :) 


THIS IS MY NEW BIG FAMILY ♥ 









Kami dekat sini dah ibarat 1 family ! Kalau buleh kami taknak lansung berpisah walaupun di letakkan di kawasan yang berdekatan ! kami nak bersama ! Buddiesz ! ♥ 

SAYANG FAMILY BARU NIH :* 

p/s : setiap gambar ada lagu-lagunyaa :p hahahha