BERUBAH ?






Aku dah BERUBAH ? ? humm . betui kaa ? mula-2 adeq angkat aku cakap aku dah berubahh . tak percaya laa , aku kata laa mana ada , kak macam dulu laa , tak berubah mana ponss , still macam biasa . dia kata aku berubah sangat-2 tk macam KAK ROS yang dia kenal dulu . ohmakgatt . biar betuii ? ketara sangat ka perubahan aku nii ? aku berubah sebab kebaikan aku jugakk , bukan tuk sapa-2 . tuk diri aku , tuk masa depan aku , pendidikan aku , family aku semuaa .

Lepas dia ada pulak EX aku kata aku pon berubah jugak . memang laen gila-2 ahh . masa aku couple dengan dia dulu laen , skunk dah jadi lagi laenn walaupun kami selalu lepak sekali dekat Tepi Sungaii . tapi skunk takdah ,semua tinggal kenangan . hari tuh lepas ja tamat exam ESSPIIYEMM kami p cari kerja sekali , sampai mak aku pon sikit2 tanya pasai dia " HAFIZ SA'ARI la ni dok buad reja pa ? " uishhh . sampai taqa tuh sekali mak aku engat dekat hang pendek .




Myroll pon kata aku berubahh ,apa yang berubah pon xtaw laa dekat hampa ni. aku biasa ja kod . tadak yang berubah ponn , nothing change in my life ~  dia kata aku  dulu laen , la laenn , hang tuh pon laen , sejak balik dari PLKN sejak hang kenai perempua tuh hang jadi laenn , where is your promise wif me boyy ? your promise wif me is ZERO knoww !

Sayang aku pon kata aku dah berubah skunk lepas jumpa dia rytu . berubah bukan sebab apa ponn , sebab kebaikkan aku jugak , aku mintak hampa paham aku jaa , tak susah ponnn , paham kenapa aku kena berubahh , semua orang nkkan perubahankann ? jadi tak salahkan kalau aku berubah demi kebaikkan aku . tolong faham laa weiii . aku mintak hampa paham aku nahh (': 




Sampai sini ja entri aku tuk kali ni . semoa bertemu kembali . pada yang sudi baca karangan yang tak seberapa ni terima kasih ek (': Assalammualaikum 

2 comments:

  1. dah berubah ? moga brubah ke kebaikkn ea :) uat loah shout box kt blog snang kitt nk bls bls chat :D

    ReplyDelete

.Assalammualaikum .